لاپورتا:باانتخاب من،مسی درنوکمپ راحت تراست

 

خوان لاپورتا، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، تاکید کرد در صورت انتخابش به عنوان رئیس ‏جدید این باشگاه، لیونل مسی از بودن در نوکمپ احساس بهتری خواهد داشت.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت ‏و در این فاصله بود که مسی به دنیای فوتبال معرفی و به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شد.‏
لاپورتا معتقد است که رضایت مسی نقش مهمی در موفقیت های بارسا دارد و معتقد است که با انتخاب ‏خودش، این شرایط بیش از همیشه فراهم خواهد بود. ‏
او به خبرنگاران گفت:" فصل گذشته صحبت هایی در مورد فروش لئو مطرح بود اما با انتخاب من، او ‏بسیار راحت تر خواهد بود."‏
لاپورتا همچنین بار دیگر جوزپ ماریا بارتومئو را مورد انتقاد قرار داد و گفت:" بارتومئو و ساندرو ‏روسل از جمله افرادی هستند که مانع پیشرفت کشور می شوند. ‏
نظرسنجی ها نشان می دهد که شانس رای آوردن بندیتو و فریکسا پایین است. غیرممکن است آنها پیروز ‏انتخابات شوند. اگر من جای آنها بودم، از کمپین بارتومئو/ روسل یا از کمپین خودم، حمایت می کردم."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 3:53 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.